1. הבטיחות גוברת על הכל

בסופו של יום, שירות הרופאים המרוחק משגשג רק אם הוא בטוח. הצוותים הרפואיים מנוסים בזיהוי מקרים בהם ניתן לטפל במטופל מרחוק או מצריך ביקור פיזי במרפאה.

אנחנו ב-HAPPY מתייחסים לזה ברצינות. אנו מקבלים לקוחות רק במקרים בהם הטיפול יכול להינתן מרחוק ויכולים להשתמש בבטחה במוצר שלנו כדי להשיג את ההרמה המושלמת. לא כל המקרים יכולים להתאים לטכנולוגיה שלנו, ולעיתים מצבים קשים, שאינם מתאימים לשיטת יישור השיניים שלנו, יופנו לרופאי שיניים או אורתודנטים להמשך בדיקה וטיפול עתידי.

רשימת אחריות שלנו

  1. זו השיטה החדשנית ביותר שקיימת נכון לשנת 2024
  2. אמון בטיפול והתוצאות המובטחות לך
  3. רופאים מוסמכים לטיפול בלבד
  4. פטנט המאושר בכל העולם

2. הפרטיות שלך חשובה

הפרטיות הרפואית שלך חשובה. לפיכך, אנו פועלים על פי הפרוטוקולים והתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות הישראלי על מנת לשמור על סודיות רפואית ועל פרטיות הנתונים שלך.

מי בדיוק נמצא בצד השני של הצ'אט, הווידאו או האימייל? מי בדיוק מפקח על הטיפול שלך? זה בהחלט משהו שחשוב להבין. אצלנו כל הרופאים המלווים אותך הינם מוסמכים רפואיים בישראל.

כאן ב-HAPPY יש לנו צוות רופאים מנוסה ומוכשר לבחינת המקרים, לתכנן ולאשר את תוכניות הטיפול ולבחון כל אחד מהמטופלים לאורך דרכו.

תודה שהקדשת מזמנך לקרוא את הפוסט הזה. אל תהסס לשתף את המחשבות שלך על נושא זה בתגובות או לשלוח לנו דוא"ל לכתובת info@imhappy.co.il.